I Just Found Something Strange

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

I Just Found Something Strange

Post by WanaBstartnSthn on Wed Nov 18, 2009 7:07 pm

So, it's eight o clock here in Boston so I was feeling around for my remote because I didn't know if the Janet Jackson interview was coming on now or later on tonight. I went to google and typed in "Robin Roberts interview Janet Jackson" and click the first link that came up, which happened to be examiner.com, a Boston based "newspaper". I scrolled down to the bottom of the article to see if the time the interview started would be listed and theres one comment at the botttom by a Deborah Ffrench. check it out:


Deborah Ffrench says:
Michael's early death was not a given. Only the most imperceptive would deny that anaesthetic that killed him was in reality - just a formality. What killed Michael, was the sustained trauma of being put through a baseless, protracted trial that should never have reached court, knowing that if found guilty he would be removed from his children's lives. And after acquittal, facing the relentless vilification by the media, who - post 2005, decided to simply disregard a verdict they found economically inconvienient. Why was a supernovic talent with a history of unparalleled giving and a persona of complex innocence systematically humiliated and stripped of his dignity and spirit for a period of over 15 years on the basis of astonishingly non-credible accusations – I have no answers. On the 25th November a global prayer will sweep the planet at 14:00 LA time for world healing and to connect with the now - world soul of Michael. Go to majorloveprayer.blogspot.com.

The truth is coming.
November 18, 4:12 PM


Is that weird for you too? It's the only comment there and this Deborah speaks confidently as if she KNOWs something...Don't you think it's weird that she's mentioning November 25th when a few days ago that Facebook posting was going around from a "Michael Jacks" saying that Michael is going to reappear on November 25th? Just a thought....And does anyone know anything about this global prayer that's supposed to happen?
avatar
WanaBstartnSthn
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 645
Registratiedatum : 2009-09-04
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 7:13 pm

om my god the day is getting stranger im almost scared to say what next
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by marsheliamorgan on Wed Nov 18, 2009 7:16 pm

this is strange,and too conicidental, for me to believe she doesnt know something or maybe there is something to the november 25th
avatar
marsheliamorgan
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 612
Registratiedatum : 2009-09-04

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by infinitylady on Wed Nov 18, 2009 7:16 pm

...interesting.
avatar
infinitylady
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 528
Registratiedatum : 2009-09-15

View user profile http://www.tig.inheritancecc.com

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by infinitylady on Wed Nov 18, 2009 7:17 pm

That's 2 days after my bday.
avatar
infinitylady
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 528
Registratiedatum : 2009-09-15

View user profile http://www.tig.inheritancecc.com

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by smoothcriminal2792 on Wed Nov 18, 2009 7:19 pm

im trying to wait patiently, but im very anxious to know what will happen on the 25th. *fingers crossed*
avatar
smoothcriminal2792
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 2009-11-04
Leeftijd : 25
Woonplaats : SW Florida

View user profile http://twitter.com/nathalia2792

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 7:20 pm

.......for once I am speechless. Nov. 25th....

By the way, who is Deborah French?
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by WanaBstartnSthn on Wed Nov 18, 2009 7:23 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:.......for once I am speechless. Nov. 25th....

By the way, who is Deborah French?

Well I am guessing she was just a random poster. It was just a plain old news website http://www.examiner.com/x-24089-Atlanta-Reality--Talk-Show-TV-Examiner~y2009m11d18-Janet-Jackson-to-Robin-Roberts-Attempts-to-help-Michael-were-unsuccessful-video

and scroll to the comments section at the bottom
avatar
WanaBstartnSthn
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 645
Registratiedatum : 2009-09-04
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by StripedFeline on Wed Nov 18, 2009 7:24 pm

Odd ... But hey, I guess we'll found out if she's talking a load of crap or not on the 25th. Smile I'm not building up my hopes though to be honest.

StripedFeline
Bronze Member
Bronze Member

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by warrior_of_MJ_light on Wed Nov 18, 2009 7:33 pm

hey hey...

please please, tears you together and not hope lose or even completely surrender ... we are already too wide, it travels gone to despair now already! share really and this makes me also mad, always this roller coaster in the feeling drunkenness - but we know it, nevertheless, better ,o) and we know MJ the huge genius...
if this looks at you and if you have already seen it, sorry - but it should do COURAGE to you PEOPLE in to BELIEF for which we stand here, for MJ only!!!

http://www.casttv.com/video/infe0u/michael-jackson-could-still-be-alive-sequel-part-14-video

we must wait just, all the same how long the adventure sets about it and trusts that MJ will also have his with-players in the HOAXgame, everybody will have to place somewhere touch down, until he will certainly appear at the right time ... I still believe he in live is, it speaks too much for it, if not everything! KEEP THE FAITH...

[b]You know Michael what: I love you and I will always do it, but miss you really very much ... does not allow to wait to us too long please...
but I practice myself in patience and GOD is to me to you and we everything, stand behind you....
[/b]
avatar
warrior_of_MJ_light
Bronze Member
Bronze Member

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 2009-10-14
Woonplaats : Switzerland

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by Gabriel Walker on Wed Nov 18, 2009 7:37 pm

Hello headless chickens

If you bothered to actually look at the blog address mentioned by the first poster in the thread, you'd see that it's a very nice which exists to link people up on the 25th of EVERY month to send a healing prayer to the world while they think of MJ.

Quite simple. cluck
avatar
Gabriel Walker
Bronze Member
Bronze Member

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 2009-08-30

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 7:40 pm

Gabriel Walker wrote:Hello headless chickens

If you bothered to actually look at the blog address mentioned by the first poster in the thread, you'd see that it's a very nice which exists to link people up on the 25th of EVERY month to send a healing prayer to the world while they think of MJ.

Quite simple. cluck

Wow. thanks for letting us know in such a polite way.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 7:40 pm

Confusing. The only thing I know about Nov 25th, is that I'm gonna be on edge all day waiting. LOL.
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 7:41 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
Gabriel Walker wrote:Hello headless chickens

If you bothered to actually look at the blog address mentioned by the first poster in the thread, you'd see that it's a very nice which exists to link people up on the 25th of EVERY month to send a healing prayer to the world while they think of MJ.

Quite simple. cluck

Wow. thanks for letting us know in such a polite way.

well that was a bit rude. LOL.
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by dyanne on Wed Nov 18, 2009 7:42 pm

avatar
dyanne
Bronze Member
Bronze Member

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2009-11-08

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 7:44 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
Gabriel Walker wrote:Hello headless chickens

If you bothered to actually look at the blog address mentioned by the first poster in the thread, you'd see that it's a very nice which exists to link people up on the 25th of EVERY month to send a healing prayer to the world while they think of MJ.

Quite simple. cluck

Wow. thanks for letting us know in such a polite way.

well that was a bit rude. LOL.

Yes it was...very.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 7:52 pm

fair enough im gonna go lay an egg
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 7:53 pm

SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 7:56 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 7:57 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:00 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.

Haha xD
Oh well... everything is backwards lately, seems our sense of humors are too...
Talk about a redundant comment you 'headless chicken'
LMFAO
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 8:01 pm

LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by Harleyblonde on Wed Nov 18, 2009 8:01 pm

If we are headless chickens then this member must be a brainless duck because......
she/he has gone quackers!

avatar
Harleyblonde
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1215
Registratiedatum : 2009-09-06
Woonplaats : UK

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:05 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.

Haha xD
Oh well... everything is backwards lately, seems our sense of humors are too...
Talk about a redundant comment you 'headless chicken'
LMFAO

Well I've always been a little 'backwards' lol But lately all this craziness is driving me insane!
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 8:08 pm

you guys are mad ha ha
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by Michealisbeautiful on Wed Nov 18, 2009 8:09 pm

I think having a global prayer the 25th of each moth is an ABSOLUTELY BEAUTIFUL idea. Imagine everyone meditating on love at the same time? Im gonna do it. They said you can meet on MichaelJackson.com forum an hour before to syncronize our time. And then we light a candle. If you go to the blog it gives a time calculator too. This is great. Im so glad people are spreading his message.
avatar
Michealisbeautiful
Bronze Member
Bronze Member

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 2009-09-04
Leeftijd : 38

View user profile http://www.myspace.com/iagreetogivejennymysoul

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:11 pm

SPAKKLE29FUL wrote:you guys are mad ha ha

Yes we are. This post has turned into us showing how crazy we are. Oh well sometimes its fun to do that.


Last edited by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:16 pm; edited 1 time in total
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:12 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.

Haha xD
Oh well... everything is backwards lately, seems our sense of humors are too...
Talk about a redundant comment you 'headless chicken'
LMFAO

Well I've always been a little 'backwards' lol But lately all this craziness is driving me insane!

haha i second that Smile
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:13 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.

Haha xD
Oh well... everything is backwards lately, seems our sense of humors are too...
Talk about a redundant comment you 'headless chicken'
LMFAO

Well I've always been a little 'backwards' lol But lately all this craziness is driving me insane!

haha i second that Smile

Yeah MJ needs to come back soon...I can't take this much longer lol.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:15 pm

SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:18 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.

Haha xD
Oh well... everything is backwards lately, seems our sense of humors are too...
Talk about a redundant comment you 'headless chicken'
LMFAO

Well I've always been a little 'backwards' lol But lately all this craziness is driving me insane!

haha i second that Smile

Yeah MJ needs to come back soon...I can't take this much longer lol.

Aw, Im sure he will. I can feel it in my heart Very Happy
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:18 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 8:18 pm

THATS IT IM CALLING THE LAPD WE ALL KNOW HOW GOOD THEY ARE and im getting a cyber bodyguard
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:19 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:22 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:25 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 8:28 pm

now im confused CONFUSED are you here
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by mjssoulmate on Wed Nov 18, 2009 8:29 pm

I think it's a great idea. It's all for love. L.O.V.E.
avatar
mjssoulmate
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1043
Registratiedatum : 2009-09-06

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:29 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:35 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?

Haha I know, the world will go craaaazy- seriously! lol
Im not sure, there seems to be a lot built up about it, but then you never know, I think something could happen. What about u Smile
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:38 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?

Haha I know, the world will go craaaazy- seriously! lol
Im not sure, there seems to be a lot built up about it, but then you never know, I think something could happen. What about u Smile

Well I am kinda skeptical about it cause there are so many weirdos out there who want to fool us. But I really hope he does come back. I have been praying about it a lot.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 8:39 pm

STOP IT IM CRACKING UP better call a doctor but not doc murray
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:40 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?

Haha I know, the world will go craaaazy- seriously! lol
Im not sure, there seems to be a lot built up about it, but then you never know, I think something could happen. What about u Smile

Well I am kinda skeptical about it cause there are so many weirdos out there who want to fool us. But I really hope he does come back. I have been praying about it a lot.

Yeah, thats what I was thinking aswell. It COULD be someone just playing with us.
Ive been praying too Smile
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:42 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?

Haha I know, the world will go craaaazy- seriously! lol
Im not sure, there seems to be a lot built up about it, but then you never know, I think something could happen. What about u Smile

Well I am kinda skeptical about it cause there are so many weirdos out there who want to fool us. But I really hope he does come back. I have been praying about it a lot.

Yeah, thats what I was thinking aswell. It COULD be someone just playing with us.
Ive been praying too Smile

Yeah prayer is a powerful thing but maybe he just isn't supposed to come back in a week.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:44 pm

SPAKKLE29FUL wrote:STOP IT IM CRACKING UP better call a doctor but not doc murray

Yeah you should call Doc Murray just in case you need CPR. Then he can give it to you on the bed...wow I am sorry that sounded awkward. lol it wasn't supposed to come out that way.
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by nellyka7 on Wed Nov 18, 2009 8:44 pm

smoothcriminal2792 wrote:im trying to wait patiently, but im very anxious to know what will happen on the 25th. *fingers crossed*

Boy do I know how you feel!! I am going to be a hot mess when he comes back!
avatar
nellyka7
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by ONESTEPCLOSER on Wed Nov 18, 2009 8:45 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?

Haha I know, the world will go craaaazy- seriously! lol
Im not sure, there seems to be a lot built up about it, but then you never know, I think something could happen. What about u Smile

Well I am kinda skeptical about it cause there are so many weirdos out there who want to fool us. But I really hope he does come back. I have been praying about it a lot.

Yeah, thats what I was thinking aswell. It COULD be someone just playing with us.
Ive been praying too Smile

Yeah prayer is a powerful thing but maybe he just isn't supposed to come back in a week.

Yeah Smile I believe he will be put back in everyones lifes, when people will be able to cope with it
avatar
ONESTEPCLOSER
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by YouAreMyLifeMJ on Wed Nov 18, 2009 8:47 pm

ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:LAUGHING IS BETTER THAN CRYING RIGHT ps have i got a fan club or am i being stalked


Lol!! Very Happy
If I didnt laugh I would cry, I can bet on that. LOL.

What about when MJ comes back? Will you laugh, cry, or what? I think it would be like mixed emotions.

First reaction- SCREAM!
Then probably cry, then laugh.
Then be in shock for like months Very Happy
haha you?!

I wouldn't know what to do! I'd probably be laughing, crying, and screaming at the same time. lol And, of coarse, be in shock for a LONG time...even though I saw it coming.

defo me too Very Happy
its like all things in life.. you know it will eventually happen... but when it does its still a huge shock xD

Exactly!I still wonder how exactly he's gonna tell the world: "Hey, I'm alive!"
Do you believe the whole Nov. 25th thing?

Haha I know, the world will go craaaazy- seriously! lol
Im not sure, there seems to be a lot built up about it, but then you never know, I think something could happen. What about u Smile

Well I am kinda skeptical about it cause there are so many weirdos out there who want to fool us. But I really hope he does come back. I have been praying about it a lot.

Yeah, thats what I was thinking aswell. It COULD be someone just playing with us.
Ive been praying too Smile

Yeah prayer is a powerful thing but maybe he just isn't supposed to come back in a week.

Yeah Smile I believe he will be put back in everyones lifes, when people will be able to cope with it

ya thats the best way to look at it. he will come back when it is time...which i hope thats soon
avatar
YouAreMyLifeMJ
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 2009-11-08
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by SPAKKLE29FUL on Wed Nov 18, 2009 8:49 pm

AND WHEN HE COMES BACK I WILL LAY 2 EGGS sorry
avatar
SPAKKLE29FUL
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 832
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 47

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by Debbie Zebua on Wed Nov 18, 2009 8:49 pm

YouAreMyLifeMJ wrote:
ONESTEPCLOSER wrote:
YouAreMyLifeMJ wrote:
SPAKKLE29FUL wrote:fair enough im gonna go lay an egg

haha Good luck! I am a headless chicken for not noticing that.

Lmao!!!

lol we are just making a joke out of being insulted.



waaaaaaaaaaakakakakakakakak
we are 100 hens with 1 rooster Jackson
avatar
Debbie Zebua
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37

View user profile

Back to top Go down

Re: I Just Found Something Strange

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum