Random Thoughts...

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Guest on Wed Aug 26, 2009 5:11 pm

I really should have gone to the funeral home down the road from me to try to apprentice there. I NEED TO STOP PROCRASTINATING Sad

I think I ate too many tacos..

I have no idea what to wear tomorrow when we go to Chuck E Cheese for my nephew's second birthday.

My bum hurts.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by xXxAmyxXx on Wed Aug 26, 2009 5:12 pm

mmmm thats a good gold pants picture hehe Razz

what im thinking right now

mj is so sexy makes me breathless
those gold pants are the best because well we all know why Razz
im tired and should go to bed because i need to get up early but i cant drag myself of this site i love it
the whole different burial stories and the van vid are making my head spin
avatar
xXxAmyxXx
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Wed Aug 26, 2009 5:18 pm

missdahmer wrote:
My bum hurts.

ROFL!!!!! TMI lady Razz
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Guest on Wed Aug 26, 2009 5:19 pm

WELL IT DOES, RACHEL! you spanked it too hard last night Sad

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Wed Aug 26, 2009 5:19 pm

missdahmer wrote:WELL IT DOES, RACHEL! you spanked it too hard last night Sad

LOL sshhhhh woman, keep it on the DL!!!!!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Guest on Wed Aug 26, 2009 5:23 pm

Rachel wrote:
missdahmer wrote:WELL IT DOES, RACHEL! you spanked it too hard last night Sad

LOL sshhhhh woman, keep it on the DL!!!!!

ON THE DL?!?! Everyone on this site knows about our sexual escapades already!!!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Wed Aug 26, 2009 5:30 pm

Ha ha yeah that's true!

OMG we have turned another thread into a sexual one. WTF is wrong with us?! affraid
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Guest on Wed Aug 26, 2009 5:31 pm

LMFAO well. I could go on and on about things that are wrong with me.. but instead.. I AM JUST GOING TO GLORIFY THIS MOMENT BECAUSE I AM A PLATINUM MEMBER NOW!! cheers

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Wed Aug 26, 2009 5:33 pm

YAY!!!!!!

I think you need have over 1000 posts to be Diamond so get posting for the sake of it!!!!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by GirlSaturday on Wed Aug 26, 2009 5:35 pm

My random thoughts...

How were people hired to work for MJ? The thought really crossed my mind after June 25th when it was reported that the staff had been let go. I couldn't help but wonder how in the heck did they manage to get the job in the first place.

I suppose that some key employees i.e. manager, lawyer or accountant may have come by way of referrals from friends and business associates.

What about the others? It's not like a person could realistically expect to see a newspaper help wanted section or online job board announcing that Michael Jackson is looking for a gardener.

How did those lucky people get such a once-in-a-lifetime opportunity to land a job working for him?
avatar
GirlSaturday
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1450
Registratiedatum : 2009-08-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Guest on Wed Aug 26, 2009 5:35 pm

Holy shit, that means I have to post 500 more times?!?!? HAHAHA. it took me about however long it's been since this site started for me to get a little over 500. I HAVE A LONG WAYS TO GO!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Wed Aug 26, 2009 5:36 pm

I am not worthy. Platinum member? Diamond member??? Sheesh!!!
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 2:37 pm

*whines*
gotta work tomorrow, saturday, sunday, monday and tuesday.... What a Face Long work hours each day. Ugh.
I friggin cant wait until my sick leave starts on wednesday. Hello couch and tv all day long cheers (and i may also find time to visit this board now and then..... *cough*)
avatar
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 37
Woonplaats : Denmark

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by annieisnotokey on Thu Aug 27, 2009 2:44 pm

I should stop slacking at work... I'm already working overtime on my birthday... and I keep posting here... what's wrong with me??
avatar
annieisnotokey
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 41
Woonplaats : WPP

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Smelly on Thu Aug 27, 2009 2:45 pm

annieisnotokey wrote:I should stop slacking at work... I'm already working overtime on my birthday... and I keep posting here... what's wrong with me??

Get to work women lol!
avatar
Smelly
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 665
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : UK, London

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 3:27 pm

bedtime for me.

take care guys *big hug to everyone*

Smile
avatar
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 37
Woonplaats : Denmark

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 3:28 pm

Night night Ballon Smile

Sleep well and lots of love and hugs xoxo
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 3:29 pm

we really should have a hug smiley here.

Smile
avatar
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 37
Woonplaats : Denmark

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 3:36 pm

ballongiraf wrote:we really should have a hug smiley here.

Smile

I agree we need more smileys Very Happy night sweet dreams Smile
avatar
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ireland

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 3:39 pm

annieisnotokey wrote:I should stop slacking at work... I'm already working overtime on my birthday... and I keep posting here... what's wrong with me??

Lol Nothings wrong with u were all the same way Razz overtime on your b-day that sucks Sad
avatar
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ireland

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 3:41 pm

Ok my random thought right now is why has it just taken me like 20 mins to put a quilt cover on?! I am so stupid it's untrue!!!! Embarassed
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by CantlivewithoutMJ on Thu Aug 27, 2009 4:01 pm

aamj07 wrote:Here...this should cover everyones addictions, lol





These gold pants fit nicely around the, er, package area...Would it be wrong if I made this my background on my computer? lol

I think he is not wearing underwear.
avatar
CantlivewithoutMJ
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 2009-08-17
Leeftijd : 23
Woonplaats : Estonia

View user profile http://www.youtube.com/user/merx10

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 4:03 pm

Rachel wrote:Ok my random thought right now is why has it just taken me like 20 mins to put a quilt cover on?! I am so stupid it's untrue!!!! Embarassed

Lol errrrrrr it takes me ages to put mine on i need my mum to help me the buttons always come off mine its so Fking annoying Embarassed
avatar
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ireland

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 4:05 pm

CantlivewithoutMJ wrote:
aamj07 wrote:Here...this should cover everyones addictions, lol





These gold pants fit nicely around the, er, package area...Would it be wrong if I made this my background on my computer? lol

I think he is not wearing underwear.

I agree he iznt and no it wouldnt be wrong Razz hmmmmm gold pants im gonna go to bed now Razz nite guys Smile


Last edited by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 4:20 pm; edited 1 time in total
avatar
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ireland

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by IWSICS on Thu Aug 27, 2009 4:11 pm

I am going to a theme park tomorrow and am deciding what to wear.. argh what will the weather be like?! hot, cold, rainy?! hmmmm.. what to do

My sunburn really REALLY hurts (well kinda.) and I look like a clown because of it!

I am so happy with my GCSE results, I am now 6 balloons up. Thanks family Very Happy

I need to go to river island soon to spend my £20 gift voucher.

A boy annoyed me today, so I decided that I didn't like him. Now I do again because he explained. LOL..

I was at the park from 10am - 3pm today. Twas hot.. I nearly fell off the see-saw twice. I also saw a friend who I havent seen in 2 years, It was really nice!!

I keep texing my best friend! But she has gone to bed now..

I have the echo of his voice in my head..... IWSICS likey.

where the f*ck is my cat?
avatar
IWSICS
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 2009-08-04
Woonplaats : London, UK

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by yaya on Thu Aug 27, 2009 5:28 pm

i am listening to my husband play need for speed.
i just scarfed down a venti mocha frappuccino, and now my head hurts.
i feel like i'm in a daze.
one of my guinea pigs keep running around like he's on crack and flipping bedding everywhere.
avatar
yaya
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 33
Woonplaats : Central Texas

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by CantlivewithoutMJ on Thu Aug 27, 2009 5:31 pm

Im thinking about what i will think next.
avatar
CantlivewithoutMJ
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 2009-08-17
Leeftijd : 23
Woonplaats : Estonia

View user profile http://www.youtube.com/user/merx10

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 5:30 pm

OMG a guinea pig on crack?! I would love to see that Smile
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by CantlivewithoutMJ on Thu Aug 27, 2009 5:37 pm

yaya wrote:i am listening to my husband play need for speed.
i just scarfed down a venti mocha frappuccino, and now my head hurts.
i feel like i'm in a daze.
one of my guinea pigs keep running around like he's on crack and flipping bedding everywhere.

Hah i have rat and he is on crack too,my all cats are on crack and i am too sometimes execpt schooldays lol
And our last name is Crack,we are the family named Crack.
avatar
CantlivewithoutMJ
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 2009-08-17
Leeftijd : 23
Woonplaats : Estonia

View user profile http://www.youtube.com/user/merx10

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 5:48 pm

CantlivewithoutMJ wrote:
aamj07 wrote:Here...this should cover everyones addictions, lol





These gold pants fit nicely around the, er, package area...Would it be wrong if I made this my background on my computer? lol

I think he is not wearing underwear.

I think you're right. You can pretty much see the outline of the entire package. Not that I'm complaining What a Face
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 5:55 pm

I'm thinking I have just been paid a beautiful compliment and I love you guys zillions Smile xoxoxoxoxxoxo
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 6:00 pm

Not sure what you're referring to Rach but we love you too! Very Happy

And I'm thinking (as I look at the gold pants picture above) that all that's between me and MJ jewels is a thin layer of shiny gold fabric. *sigh*
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 6:02 pm

Oh my Amber, you pervert!!!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 6:14 pm

lol...sorry, I got carried away! I should've never posted that pic...my mind wanders every time I look at it! Dang, I always manage to turn a thread sexual. Save it for the gold pants thread! Very Happy
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by CantlivewithoutMJ on Thu Aug 27, 2009 6:35 pm

My mouth is closed lol
avatar
CantlivewithoutMJ
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 2009-08-17
Leeftijd : 23
Woonplaats : Estonia

View user profile http://www.youtube.com/user/merx10

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 6:39 pm

I can't look at that picture without blushing. It makes me feel so embarrassed and such a pervert!!!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by CantlivewithoutMJ on Thu Aug 27, 2009 6:46 pm

Rachel wrote:I can't look at that picture without blushing. It makes me feel so embarrassed and such a pervert!!!

haha,lier lol

Oh god im so addicted to this site,its almost morning here,cant go even to sleep.
avatar
CantlivewithoutMJ
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 2009-08-17
Leeftijd : 23
Woonplaats : Estonia

View user profile http://www.youtube.com/user/merx10

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 6:49 pm

Rachel wrote:I can't look at that picture without blushing. It makes me feel so embarrassed and such a pervert!!!

You perv!! just kidding...no judgement here, I'm not shy about my perverted mj thoughts! lol
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 6:51 pm

aamj07 wrote:
Rachel wrote:I can't look at that picture without blushing. It makes me feel so embarrassed and such a pervert!!!

You perv!! just kidding...no judgement here, I'm not shy about my perverted mj thoughts! lol

LOL good stuff! It looks like a 3rd arm Embarassed
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 7:42 pm

Rachel wrote:
aamj07 wrote:
Rachel wrote:I can't look at that picture without blushing. It makes me feel so embarrassed and such a pervert!!!

You perv!! just kidding...no judgement here, I'm not shy about my perverted mj thoughts! lol

LOL good stuff! It looks like a 3rd arm Embarassed

LMAO! Get it girl!
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 7:50 pm

LOL yeah that was kind of perverted wasn't it?!

I'm sure I am only stating what everyone else is thinking.........!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 8:03 pm

Yeah...you read my mind, I'm not gonna deny it! Every time I post on this thread I catch myself scrolling up & taking a peek. I can't help it.
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 8:05 pm

OMG me too!!!

I need a man Embarassed
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 8:10 pm

Nah, girl...you'd just be comparing him to MJ. No one can "measure up", if ya know what I mean. lol!!
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 8:11 pm

aamj07 wrote:Nah, girl...you'd just be comparing him to MJ. No one can "measure up", if ya know what I mean. lol!!

OMG stop it!!!! I was a good girl before I joined here! Ok that's a lie but I wasn't this vulgar!!!!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 8:15 pm

LMAO! I knew that one would make you blush! I'm not usually this perverted either but damn. How can we help it with pictures like THAT floating around?!
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 8:16 pm

God I know!!

Ok, I need a new thought now. Erm, I am thinking Amber is a bad influence on me and she should be a member of the smutty Michael forum Razz
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 8:20 pm

LOL! I'd fit right in! Damn, look what I did...I turned the random thoughts thread into an X-rated MJ fantasy thread! Haha!
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 8:25 pm

Yes you did! Oh and on that note, let's turn it back into a normal thread shall we?!
avatar
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by aamj07 on Thu Aug 27, 2009 8:31 pm

ok, ok...if we have to Very Happy
I need to go to bed anyway...leaving for vacation tmr, so I'm off here for a whole week! So my last random thought is I'm SERIOUSLY gonna miss this site & everyone in it soooo much!! *BIG HUGS!*
(you'd think I'm leaving forever...it's just a week...lol)
avatar
aamj07
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 360
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Random Thoughts...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum