Michael Jackson Death Hoax Investigators
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

This is how I feel at the moment...

Go down

This is how I feel at the moment... Empty This is how I feel at the moment...

Post by THE JACKSONOLOGIST on Thu Aug 27, 2009 1:08 pm

My brain is going to EXPLODE!!!!! with all the shit thats gone down over the past few days....Im gonna end up in padded room!!!


THE JACKSONOLOGIST
THE JACKSONOLOGIST
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 2436
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 50
Woonplaats : USA

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Rach on Thu Aug 27, 2009 1:12 pm

Awww I know! I was online this morning and all was fine and I came back a few hours later and it's manic!!!

*hugs* Smile xoxo
Rach
Rach
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : In my own little world :)

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Smelly on Thu Aug 27, 2009 1:16 pm

I feel happy!!!!!!!!
Smelly
Smelly
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 665
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : UK, London

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ishealive on Thu Aug 27, 2009 1:18 pm

I feel similiar, my poor brain needs a holiday!!!
ishealive
ishealive
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1183
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by THE JACKSONOLOGIST on Thu Aug 27, 2009 1:21 pm

I really dont think Ive done this much thinking since i was in college 20 yrs ago!!!
THE JACKSONOLOGIST
THE JACKSONOLOGIST
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 2436
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 50
Woonplaats : USA

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by mir26 on Thu Aug 27, 2009 1:23 pm

I dident feel this way a few hours ago,but now I wish I could screw my head of for a little while so that i could get some rest lol
mir26
mir26
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 43

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Smelly on Thu Aug 27, 2009 1:24 pm

Wait a minute, am I missing something coz everone seems to be going crazy lol.
Smelly
Smelly
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 665
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : UK, London

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by EarthAngel90 on Thu Aug 27, 2009 1:27 pm

I am having a Huge MindF***k right now ... I been off my computer for 7 hours and everyone is happy or overjoyed in so many ways.
EarthAngel90
EarthAngel90
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 2270
Registratiedatum : 2009-07-29
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fort Worth , TX - USA

https://www.youtube.com/YellowTexasRose90

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by THE JACKSONOLOGIST on Thu Aug 27, 2009 1:27 pm

Smelly wrote:Wait a minute, am I missing something coz everone seems to be going crazy lol.

Our heads are spinning and we're all THOUROUGHLY confused about the van video...at least I am... there is so much info and stories being posted about it the last few hours, I cant grasp it at all...
THE JACKSONOLOGIST
THE JACKSONOLOGIST
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 2436
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 50
Woonplaats : USA

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by NikkiKat22 on Thu Aug 27, 2009 1:28 pm

I don't know why but I feel sad. confused I just want to scream into a pillow and cry. When after everything I have read the last few day I should be dancing on the moon. Uh, I'm so confused Rolling Eyes and pretty tired. Sleep
NikkiKat22
NikkiKat22
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 839
Registratiedatum : 2009-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : NeverLand

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ishealive on Thu Aug 27, 2009 1:29 pm

THE JACKSONOLOGIST wrote:I really dont think Ive done this much thinking since i was in college 20 yrs ago!!!

Lol me too... If only I studied this well in school and college!!!!
ishealive
ishealive
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1183
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by PinkLizard on Thu Aug 27, 2009 1:36 pm

I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........
PinkLizard
PinkLizard
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 2009-08-04

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by THE JACKSONOLOGIST on Thu Aug 27, 2009 1:36 pm

I know!!!! Id be a doctor of something right now!!!
THE JACKSONOLOGIST
THE JACKSONOLOGIST
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 2436
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 50
Woonplaats : USA

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ishealive on Thu Aug 27, 2009 1:50 pm

PinkLizard wrote:I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........

Me too, things are starting to become a little clearer and with the video being released I still feel like this was released on purpose to put doubt into peoples minds cos if Michael comes back in the morning he won't want his fans dropping dead in shock.
I think alot of things have gone into over drive in the past 2 weeks between the tweets, the video, the article on michael we read last week on his plans for his comeback. I think something big is on the way very soon and this information is coming at us hard and fast.
ishealive
ishealive
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1183
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by THE JACKSONOLOGIST on Thu Aug 27, 2009 1:50 pm

Hard and fast?


*coughs*


Sorry,,, impure thought about MJ !!!
THE JACKSONOLOGIST
THE JACKSONOLOGIST
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 2436
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 50
Woonplaats : USA

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 1:53 pm

I've reached a point where i dont really pay attention to what the media reports. The amount of BS i've read, seen, analyzed etc since june 25 is ridiculous.
Bottom line is; i feel in my heart and soul that MJ is alive. My instinct and gut feeling are telling me the same.

I dont really care if the coroner's van video is fake or not. Doesnt change what i feel.
ballongiraf
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 40
Woonplaats : Denmark

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ishealive on Thu Aug 27, 2009 1:55 pm

THE JACKSONOLOGIST wrote:Hard and fast?


*coughs*


Sorry,,, impure thought about MJ !!!


Lol Lol Lol OMG get your mind out of the gutter.... lol!
ishealive
ishealive
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1183
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 1:58 pm

^ i have to admit i thought the same as JACKSONOLOGIST.....
ballongiraf
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 40
Woonplaats : Denmark

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by NikkiKat22 on Thu Aug 27, 2009 2:00 pm

THE JACKSONOLOGIST wrote:Hard and fast?


*coughs*


Sorry,,, impure thought about MJ !!!




lol! lol! Sweetie I don't think theres anyone left (guys not included unless you wanna be) on here with a pure mind about Michael anymore. Oh yea, to throw my thoughts in, I prefer Slow and Sweet. With Michael. The longer the better. ( Sorry, O.K. I'm done now)
NikkiKat22
NikkiKat22
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 839
Registratiedatum : 2009-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : NeverLand

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by PinkLizard on Thu Aug 27, 2009 2:33 pm

THE JACKSONOLOGIST wrote:Hard and fast?


*coughs*


Sorry,,, impure thought about MJ !!!

You guys make me Embarassed lol!
PinkLizard
PinkLizard
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 2009-08-04

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by annieisnotokey on Thu Aug 27, 2009 2:39 pm

This is how I feel right now:

This is how I feel at the moment... 1893_Edvard_Munch_The_Scream-WR400
annieisnotokey
annieisnotokey
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 45
Woonplaats : WPP

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 2:40 pm

^ i love that painting!

but yeah, it pretty much sums everything up, LOL
ballongiraf
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 40
Woonplaats : Denmark

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 2:40 pm

PinkLizard wrote:I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........

Me too Smile im kinda gonna be sad when this is all over when michael comes back im gonna miss all the investigating and figuring out the clues it was fun but ill be over the moon that hes back and thats all that matters Very Happy
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 2:42 pm

annieisnotokey wrote:This is how I feel right now:

This is how I feel at the moment... 1893_Edvard_Munch_The_Scream-WR400

Lol lol!
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by ballongiraf on Thu Aug 27, 2009 2:43 pm

SmoothCriminal wrote:
PinkLizard wrote:I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........

Me too Smile im kinda gonna be sad when this is all over when michael comes back im gonna miss all the investigating and figuring out the clues it was fun but ill be over the moon that hes back and thats all that matters Very Happy

i know. We'll have to start investigating something else. Any suggestions?
ballongiraf
ballongiraf
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 774
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 40
Woonplaats : Denmark

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by annieisnotokey on Thu Aug 27, 2009 2:45 pm

SmoothCriminal wrote:
PinkLizard wrote:I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........

Me too Smile im kinda gonna be sad when this is all over when michael comes back im gonna miss all the investigating and figuring out the clues it was fun but ill be over the moon that hes back and thats all that matters Very Happy

When Michael comes back I'm gonna beat the hell out of him for making this so damn complicated!!!! lol!
annieisnotokey
annieisnotokey
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 2009-07-28
Leeftijd : 45
Woonplaats : WPP

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by CantlivewithoutMJ on Thu Aug 27, 2009 2:51 pm

I have feeling that something BIG is gonna happen on 29th August.I dont know,maybe im going to crazy :/
CantlivewithoutMJ
CantlivewithoutMJ
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 2009-08-17
Leeftijd : 27
Woonplaats : Estonia

https://www.youtube.com/user/merx10

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 2:52 pm

annieisnotokey wrote:
SmoothCriminal wrote:
PinkLizard wrote:I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........

Me too Smile im kinda gonna be sad when this is all over when michael comes back im gonna miss all the investigating and figuring out the clues it was fun but ill be over the moon that hes back and thats all that matters Very Happy

When Michael comes back I'm gonna beat the hell out of him for making this so damn complicated!!!! lol!

Lmao me too Razz lol!
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 2:56 pm

ballongiraf wrote:
SmoothCriminal wrote:
PinkLizard wrote:I don't know why but I feel like we are getting closer to the end now.........

Me too Smile im kinda gonna be sad when this is all over when michael comes back im gonna miss all the investigating and figuring out the clues it was fun but ill be over the moon that hes back and thats all that matters Very Happy

i know. We'll have to start investigating something else. Any suggestions?

Lol no maybe another mysterious death surrounding a celeb will come up Razz
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Smelly on Thu Aug 27, 2009 2:57 pm

Not a death, but the mysterious case of MJHD backup forum going mad hehe
Smelly
Smelly
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 665
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : UK, London

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 3:11 pm

Smelly wrote:Not a death, but the mysterious case of MJHD backup forum going mad hehe

Lol your posts always make me laugh Razz i hve'nt been on MJHD in ages too many new people on there posting the same topics
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Smelly on Thu Aug 27, 2009 3:13 pm

I'm blushing now Embarassed
I try not to take everything too serious
Smelly
Smelly
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 665
Registratiedatum : 2009-07-28
Woonplaats : UK, London

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Thu Aug 27, 2009 3:32 pm

Smelly wrote:I'm blushing now Embarassed
I try not to take everything too serious

Me too im the same way Razz
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by NikkiKat22 on Thu Aug 27, 2009 9:25 pm

When this is all over and MJ is back, I think we will still have to come here on the site for the Gold Pants. We can't leave them behind. No Smile
NikkiKat22
NikkiKat22
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 839
Registratiedatum : 2009-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : NeverLand

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Human_nature on Fri Aug 28, 2009 1:25 am

Wherever, whatever, have a nice day !


Last edited by Human_nature on Thu Sep 17, 2009 12:00 am; edited 1 time in total
Human_nature
Human_nature
Diamond Member
Diamond Member

Aantal berichten : 2430
Registratiedatum : 2009-08-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : Canada

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by PinkLizard on Fri Aug 28, 2009 1:32 am

Once this is all over I think we will be kept very busy writing all our complaint emails to all the media for their lies surrounding this! Once the 'reveal' happens the 'calls for change' can begin. New Campaign title suggestions anyone..........?
PinkLizard
PinkLizard
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 2009-08-04

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by NikkiKat22 on Fri Aug 28, 2009 6:08 am

I'm sorry this might make me sound like a bitch (I'm not though Smile ), but once this is all over, I'm demanding an apology from everyone who thought I was nuts and told me to check into a Mental Hospital. and of course I want written apologies from the media to all of us.
NikkiKat22
NikkiKat22
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 839
Registratiedatum : 2009-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : NeverLand

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Jubilee on Fri Aug 28, 2009 6:17 am

When this is over I'm making sure I get tickets for the next tour coz I wanna see the golden pants and bulge for real. The media need taken down a peg or two (bunch of idiots!!!!)

We're right though it is getting close I can feel the excitement brewing in the air Very Happy xxxxx
Jubilee
Jubilee
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 448
Registratiedatum : 2009-08-18
Leeftijd : 32
Woonplaats : Scotland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Fri Aug 28, 2009 6:27 am

charmed6 wrote:When this is all over and MJ is back, I think we will still have to come here on the site for the Gold Pants. We can't leave them behind. No Smile

LMAO no way we cant leave them behind tongue
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Fri Aug 28, 2009 6:32 am

charmed6 wrote:I'm sorry this might make me sound like a bitch (I'm not though Smile ), but once this is all over, I'm demanding an apology from everyone who thought I was nuts and told me to check into a Mental Hospital. and of course I want written apologies from the media to all of us.


Lol id want one from my family and friends they still think im nuts lol 2 of my friends now think hes alive so im happy about that cheers and yah i agree one from the media would be nice Very Happy
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by SmoothCriminal on Fri Aug 28, 2009 6:36 am

@ Jubilee Lol i want front row seats maybe we will get picked to go on stage OMG i would just die if that happened Razz Razz
SmoothCriminal
SmoothCriminal
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 2009-08-04
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ireland

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by PinkLizard on Fri Aug 28, 2009 6:42 am

Jubilee wrote:When this is over I'm making sure I get tickets for the next tour coz I wanna see the golden pants and bulge for real. The media need taken down a peg or two (bunch of idiots!!!!)

We're right though it is getting close I can feel the excitement brewing in the air Very Happy xxxxx

Front row seats? I'll be right next to you Smile xoxox
PinkLizard
PinkLizard
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 2009-08-04

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by zembla on Fri Aug 28, 2009 8:33 am

Don't shoot me for posting a non mj vid please, but this is how i feel right now:

https://www.youtube.com/watch?v=OwlIjkBu4wY

bom
zembla
zembla
Silver Member
Silver Member

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 2009-08-04

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by NikkiKat22 on Fri Aug 28, 2009 3:37 pm

zembla wrote:Don't shoot me for posting a non mj vid please, but this is how i feel right now:

https://www.youtube.com/watch?v=OwlIjkBu4wY

bom



So I would also like to post a video to show you guys what you mean to me
and what Michael means to me. I don't really know I how to put it into
words...so i found the best song that could describe the feelings I
have toward all of you. and Michael! Enjoy



NikkiKat22
NikkiKat22
Platinum Member
Platinum Member

Aantal berichten : 839
Registratiedatum : 2009-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : NeverLand

Back to top Go down

This is how I feel at the moment... Empty Re: This is how I feel at the moment...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum